Ελληνικά brands: Η νέα αγοραστική τάση

- Σχόλια (0)

Πάει καιρός από τότε που τα ρούχα μαζικής παραγωγής θεωρούνται πια μια επιλογή χωρίς φαντασία ή απλά «η εύκολη λύση».

Τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια, μια αισιόδοξη, διαφορετική οπτική για τη μόδα, την ένδυση αλλά και τα αξεσουάρ έχει ευτυχώς επικρατήσει. Μικρά ανεξάρτητά brands κάνουν κάθε τόσο την εμφάνιση τους, ενσωματώνουν ελληνικά στοιχεία, ποιοτικές πρώτες ύλες και εξελιγμένους τρόπους παραγωγής, ενώ εδραιωμένα ελληνικά brands με γνωστό όνομα στον χώρο δεν χάνουν την ευκαιρία να αξιοποιούν κάθε νέα προοπτική. Μέχρι πρόσφατα η τιμή ενός ποιοτικού προϊόντος θεωρούνταν ο πιο βασικός ανασταλτικός παράγοντας ώστε να μπει στη διαδικασία κάποιος που αγαπά τη μόδα, να ανιχνεύσει τα περισσότερο ιδιαίτερα και ποιοτικά brands. Σήμερα ωστόσο η αγορά τους έχει καταστεί πιο εφικτή από ποτέ αφού οι τιμές τους κυμαίνονται σε μεγάλο ποσοστό σε πολύ λογικά πλαίσια. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πλέον όλο και περισσότερες Ελληνίδες μπαίνουν στο παιχνίδι και χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αλλά και τα social media για να ανιχνεύσουν τα επόμενα bargains της αγοράς. Διαφορετικά σχέδια, χρώματα και υφές υλικών αποτελούν τα ζητούμενα, αφήνοντας στο χρονοντούλαπο τα κραυγαλέα ή επαναλαμβανόμενα logo και τα απλησίαστα –από οικονομικής απόψεως- αξεσουάρ.

Η Vice Versa είναι μία ελληνική εταιρεία που μετρά ήδη 40 χρόνια πορείας στον χώρο των γυναικείων δερμάτινων, χειροποίητων αξεσουάρ, δημιουργώντας κομψά γυναικεία clutches, cross body bags, backpacks, briefcases, δερμάτινα βραχιόλια, ζώνες κ.α. Τα υψηλής τεχνολογίας συστήματα σχεδιασμού και παραγωγής CAD-CAM τα οποία χρησιμοποιεί, επιτρέπουν την ακρίβεια, την ταχύτητα και την ευελιξία ενώ παράλληλα προσφέρουν την δυνατότητα παραμετροποίησης ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη (custom made). Τα vintage στοιχεία, η μυρωδιά του δέρματος, οι εξαιρετικές υφές, το αντικέ look κυριαρχούν ενώ ο συνδυασμός τους με συμπληρωματικά υλικά όπως το ξύλο, η αλυσίδα και το μέταλλο σας εξασφαλίζουν προσεγμένες εμφανίσεις που θα αντέξουν και στο στοίχημα του χρόνου.

Σχόλια (0)
Αρχείο Blog